Related Posts with Thumbnails

Tuesday, February 2, 2010

Sathianathan enggan ambil kisah

KOTA BHARU – Jurulatih pasukan bola sepak Kelantan, B. Sathianathan tidak peduli dengan asakan pihak tertentu yang didakwa cuba menggulingkannya daripada skuad The Red Warriors, yang dibimbingnya sejak setahun lepas.



Apa yang penting bagi dirinya ialah terus mendapat kepercayaan anak buahnya dan pihak pengurusan, untuk memastikan pasukan mencipta kejayaan dalam Liga Super musim ini, selepas berjaya membawa perubahan pada musim lalu.



“Saya akan membuktikan keupayaan dan tidak akan layan segala kerenah yang boleh menjejaskan pretasi saya sebagai jurulatih, kerana azam saya ke sini untuk membimbing pasukan Red Warriors hingga ke mercu kejayaan,” katanya semalam.



Kelmarin, Presiden Bola sepak Kelantan (KAFA), Tan Sri Annuar Musa ketika mengulas mengenai desas-desus wujud komplot untuk menggulingkan Sathianathan berkata beliau, berpuas hati dengan prestasi skuad Red Warriors yang berjaya menduduki tempat keempat dalam saingan Liga Super setakat ini.



Beliau menolak dakwaan bahawa mutu permainan pasukan Kelantan dalam saingan Liga Super musim ini merosot, sejak dikendalikan oleh Sathianathan.



Sathianathan, yang juga bekas jurulatih kebangsaan berkata, kemampuan dan kelemahan jurulatih dan pemain, bukan boleh diukur pada satu atau dua perlawanan sahaja, tetapi prestasi mereka secara keseluruhan. – Bernama

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

-RedWarriorsFC News- ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO